Overzicht
Ons terugbetalings- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er sinds je aankoop 14 dagen zijn verstreken, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Extra artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
- Cadeaubonnen
Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden toegekend:
- Elk artikel dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
- Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.
Als je wordt goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt het bedrag automatisch binnen een bepaald aantal dagen teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je geld officieel wordt teruggestort.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen geld teruggekregen, neem dan contact met ons op.
Artikelen met korting
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Saleartikelen/artikelen met korting kunnen niet worden terugbetaald.
Ruilen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, neem dan contact met ons op.
Geschenken
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht en rechtstreeks naar je werd verzonden, ontvang je een tegoedbon voor de waarde van je retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om deze later aan jou te geven, dan sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal deze op de hoogte worden gesteld van je retourzending.
Retourzendingen
Om uw product terug te sturen, moet u uw product opsturen naar: An Vandenberk, Van Ooststraat 56, 1030 Brussel, België.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de kosten van de retourzending van je geld afgetrokken.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kan duren voordat je omgeruilde product je bereikt, variëren.
Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we je geretourneerde artikel ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.